Údoli Fryšávky a zřícenina hradu Skály, Prosička

Vydáte -li se od stavení po značené hipostezce, během čtvrt hodiny se před Vámi otevře údolí říčky Fryšávky v Novém Jimramově s pohled na dominatní skálu Prosičku. Budete-li pokračovat přes obec Nový Jimramov můžete navštívit romantickou zřícenina hradu Skály, která se nachází mezi skalami na kopci nad Novým Jimramovem. Pokud půjdete po silnici, tak v Novém Jimramově narazíte na červenou značku a budete-li po ní pokračovat po silnici až na konec dědiny, kde za mostem přes řeku odbočíte doleva (pořád po červené značce) do kopce. Po zdolání kopce se před vámi objeví skalka a za ní na další skále již uvidíte zbytek oválné věže. Značka vás povede okolo věže až do soutěsky, na jejímž konci je zeď s malou brankou. Až jí projdete, dostanete se na nádvoří vlastního paláce. Pokud půjdete po modré značce, dostanete se do paláce z druhé strany po pěšině, vedoucí mezi skalami okolo zbytku hranolové věže, po modré se můžete vydat ke skále Prosička, odkud je nádherný výhled do okolí, dále múžete pokračovat do městečka Jimramov. Z Jimramova pokud zdoláte po silnici směrem na Nové Město kopec Horku, můžete odbočit vlevo, kde se po klidné cyklostezce dostanete opět k našemu stavení v Jimramovských Pavlovicích.

dscf1448.jpgdscf1846.jpgdscf1847.jpgdscf1850.jpgdscf1851.jpgdscf1853.jpgdscf1858.jpgdscf2001.jpgdscf2003.jpgdscf2009.jpgdscf2012.jpgdscf2013.jpgdscf2025.jpgdscf2028.jpgdscf2031.jpg